Uniek en innemend programma, waarbij consumenten winkelen om geld op te sparen om een mooie vlinder (Flinder) te laten groeien in een mobiele app, die zij vervolgens schenken aan een goed doel wat zij zelf kunnen uitkiezen (Fly).

FlinderFly verbindt winkels met goede doelen

Winkels: elk bedrijf wat doet aan Direct-to-Consumer verkoop, ofwel d.m.v. een fysieke winkel, ofwel d.m.v. een online winkel.

Met FlinderFly doen klanten voortdurend positieve emotionele ervaringen op doordat zij meehelpen om de wereld te verbeteren.

FlinderFly brengt veel extra voordelen met zich mee

Wat maakt FlinderFly uniek?

Positieve emotionele ervaringen
Positieve emotionele ervaringen

Met FlinderFly creëren consumenten positieve emotionele ervaringen door producten te kopen in uw winkel, wat loyaliteit schept.

meer consumenten
Meer consumenten & Concurrentievoordelen

Bereik meer consumenten en meer goede doelen door samen te werken met FlinderFly. Uw winkel zal worden toegevoegd aan de FlinderFly App. Het aantal deelnemende winkels is gelimiteerd zodat het u concurrentievoordelen biedt.

Geven wordt gekoppeld aan aankopen
Geven wordt gekoppeld aan aankopen

Met FlinderFly wordt geven gekoppeld aan aankopen en hierdoor schept u een band met uw klant doordat u samen de wereld verbetert. Het is aan u hoeveel u wilt geven.

Extra voordelen

Positief bedrijfsimago

Toegenomen klantloyaliteit

Direct traceerbare duurzaamheid

Krachtige mond-tot-mond reclame
Mobile App FlinderFly

Samenwerkingsvoordelen met Goede Doelen

Gemotiveerde, doelgerichte medewerkers

Winstgevende teruggeef-mentaliteit

Ontvang een FlinderFly erkenningscertificaat

Enkele partijen die al deelnemen aan de FlinderFly app:

De uitdaging is dat de meeste klantloyaliteit programma’s geen loyaliteit creëren

Forbes

90%

van de bedrijven heeft een loyaliteitsprogramma

78%

van de consumenten zijn minder loyaal dan drie jaar geleden wat leidt tot lagere winstcijfers

71%

van de consumenten geeft aan dat loyaliteitsprogramma’s geen loyaliteit creëren

Inzet voor positieve sociale verandering creëert loyaliteit

Nielsen

55%

van online consumenten wereldwijd is bereid meer te betalen aan bedrijven die zich inzetten voor sociale verandering en het milieu

50%

van de mensen die bereid zijn meer te betalen zijn Millennials
(21-34 jaar oud)

  1.8  

miljard mensen wereldwijd zijn Millennials en zullen naar verwachting gedurende hun levensloop 10 biljoen dollar uitgeven

81%

van consumenten zegt dat ze persoonlijke offers zullen brengen om zich in te zetten voor sociale verandering en het milieu

FlinderFly creeërt loyaliteit

Klantloyaliteit is het resultaat van een voortdurend positieve emotionele ervaring.

Met FlinderFly doen klanten voortdurend positieve emotionele ervaringen op doordat zij meehelpen om de wereld te verbeteren.

Uit onderzoek bleek dat doelgerichte bedrijven met humanistische waarden in een periode van 15 jaar wel 14 maal beter presteerden dan hun concurrenten.

Korn Ferry Report - December 2016

bedrijven zullen slechts overleven indien zij helpen met het oplossen van grote sociale problemen

Forbes: In de toekomst zullen bedrijven slechts overleven indien zij helpen met het oplossen van grote sociale problemen.

bedrag bedrijven gaven aan Goede Doelen

Vorige jaar gaven bedrijven opgeteld een bedrag van 17,8 miljard dollar aan Goede Doelen.

Waarom zou je niet samen met je klanten geld doneren en hen zo bekrachtigen in het proces van het geven?

Waarom zou je niet samen met je klanten geld doneren en hen zo bekrachtigen in het proces van het geven?

bedrag direct koppelen aan de verkoopcijfers

Waarom zou je dit bedrag niet direct koppelen aan de omzet van een bedrijf?

Wilt u deelnemen aan het FlinderFly programma?

U hebt meer invloed dan u denkt.

phone

+31 65549 4562

email

info@flinderfly.com

location_on

Rotterdam en omgeging, Nederland

© 2018 FlinderFly B.V. Alle rechten voorbehouden.
Het logo en de plaatjes van de Flinders (vlinders) zijn het eigendom van FlinderFly.

Privacy Policy   |   Veel gestelde vragen

Nederlands    English